IELTS Mentor

نکات کلیدی آزمون آیلتس

IELTS Mentor

نکات کلیدی آزمون آیلتس

آموزشگاه های زبان انگلیسی در مشهد

دوشنبه, ۵ بهمن ۱۳۹۴، ۱۱:۱۹ ب.ظ

از لیست زیر می توانید آموزشگاه های معروف زبان انگلیسی را در مشهد انتخاب کنید.البته این لیست تاکنون با کمک دوستان تکمیل شده است.  می توانید نظرات خود را در مورد خدمات این آموزشگاه ها ثبت کنید تا سایرین از تجربیات شما استفاده کنند.

ردیف

نام موسسه

آدرس

تلفن

سایت

1

کیش ایر

قاسم آباد کیش ایر بین شریعتی 17 و 19

36640280

http://www.mkaci.com

2

کیش ایر (واحد آقایان)

خیابان راهنمایی ، بین راهنمایی 15 و 17 ، پلاک 180

38416710

3

کیش ایر (واحد خانم ها)

بلوار فلسطین ، بین فلسطین 15 و 17 ، پلاک 94

38433116

38423439

4

پسرانه سما شعبه 1

قاسم آباد - خیابان استاد یوسفی - بین5 2و27

36627070


5

پسرانه سما شعبه 2

آزادشهر - امامت 24 - چهارراه دوم (معلم9) -

36053905


6

دخترانه سما شعبه 1

قاسم آباد- امامیه 30 -

36613699


7

دخترانه سما شعبه 2

بولوار وکیل آباد - وکیل آباد 59 (معلم 66) شریف 3

38686161

38685656


8

مهر سجاد (MCI)

بلوار ملک آباد - خیابان فرهاد 6 - پلاک 138

تلفن : 37677980 - 37677981 - 37637620

http://www.mehrsajjad.com

9

مهر سجاد (MCI)

ساختمان اول

بعد از سناباد 55، حاشیه خیابان، پلاک 481

38410033 - 38410022

10

کانون زبان ایران

خیابان دانشگاه ـ خیابان گلستان غربی ـ پلاک 351

38416120- 38415920

http://ili.ir

11

جهاد دانشگاهی مشهد

سه راه ادبیات

38810144

http://www.jdm.ac.ir

13

حافظ (پسران)

بلوار احمدآباد، بین بلوار ابوذر و رضا

9-38442198

http://hafez-li.com

14

حافظ (دختران)

بلوار احمدآباد، بلوار ابوذر، بین ابوذر 9 و 11

93-38442291

15

پاراکس

بلوار سجاد - بهارستان 3 - پلاک 53

37646620

37620143

http://www.parax-ac.ir

16

کالج دانشگاه فردوسی مشهد (آذران)

خیابان احمدآباد- بلوار رضا – رضا 3 – ساختمان 122

38469808


http://azaran.ac.ir

17

دماوند (شعبه مرکزی)

حاشیه میدان ۱۵ خرداد (فلکه ضد) ، امام رضا ۵۰ ، پلاک ۳۰

3۸۵۳۴۸۸۸ 3۸۵۴۰۳۲۴

http://damavandlc.com

18

دماوند (شعبه 2)

حدفاصل لادن و صیاد شیرازی، بین وکیل آباد 48 و 50، پلاک 1088

3۸۶۷۱۳۹۱

19

شکوه دانش

راهنمایی 1 پلاک 22

38402599


20

شکوه دانش

میدان احمدآباد ابتدای بلوار ملاصدرا

3٨٤٤٩٥٥٩


21

زبانسرا

شعبه بلوار پیروزی - بین پیروزی 1 و 3- پلاک 93

38784471

http://www.zabansara-m.ir

22

زبانسرا

شعبه دانشجو  - بلوار معلم – نرسیده به چهارراه دانشجو ( بین معلم 36 و چهارراه )

38929225

38929226

23

گویش

بلوار وکیل آباد - سه راه آب و برق

3۸۶۷۲۷۱۴

3۸۶۸۵۲۸۶

http://kazemigooyesh.blogfa.com

24

جهان علم

مشهد، خیابان احمد آباد، بلوار کلاهدوز، کلاهدوز2

38443037

http://www.jahanelm.com

25

کیمیا گستر راشد

بلوار فردوسی خیابان ثمانه یک پلاک63

37658065

http://www.kimia-grashed.ir

26

نوین

قاسم آباد - حجاب 31

36622814


27

کالج آریان

انتهای حامد جنوبی

37655353

www.aryancollege.com

28

کاسپین

بلوار سجاد -حامد جنوبی5- پلک 76/1

36025322


29

فرهنگ اندیشه

میدان هنرستان



30

خیام

قاسم اباد - چهار راه ورزش-

36620500


31

علّامه

بلوار ملک آباد، ملک آباد 15 (نبش هوشیار 2)

37642894

37681303


32

دپارتمان زبان های خارجی دانشگاه امام رضا (ع)

میدان ملک آباد، ابتدای بلوار تلویزیون، بین منتظری 5 و 7؛

38425585

http://iriu.imamreza.ac.ir

33

مراکز زبان های خارجی خراسان (شعبه سناباد)

خیابان سناباد، بین چهارراه کلاهدوز و ارم شمالی، پلاک 409؛

38406813

38418677

http://lngmb.tabaar.com

34

مراکز زبان های خارجی خراسان (شعبه طلاب)

طلاب، چهارراه سیلو، ابتدای شهید علیمردانی

32723838

35

مراکز زبان های خارجی خراسان (شعبه معلم)

وکیل آباد دانشجوی 17 پ 2/77

38930581

36

مؤسسه علوم و فنون هرمس

خیابان فلسطین، نبش فلسطین 16، پلاک 1

37655842-37661985

http://www.hermes.ir

37

بهارستان

بلوار کلاهدوز، بین کلاهدوز 14 و 16، پلاک 84؛

38430958

http://www.baharestan-ac.com

38

ماهان

هاشمیه 18، نبش صارمی 19

38812640



39

اوستا

سناباد 40 ، خیابان سلمان فارسی، نبش سلمان یک

38466454 38466455

http://avestalc.com

40

سفیر (آقایان)

بلوار ملک آباد- نبش خیابان گویا- پلاک 371

36041105

http://www.gosafir.com

41

سفیر (خانم ها)

بلوار خیام – بین خیابان خیام چهارم و ششم –پ 12

37629858 37619236

42

اندیشه شایان

، بلوار هاشمیه، هاشمیه ۸، شماره ۲۱

3۸۸۱۵۷۹۰

3۸۸۱۷۴۱۹

3۸۸۲۶۳۰۰

http://shayan-la.blogfa.com

43

رهپویندگان (شعبه 1)

مشهد، فلسطین 18، پلاک 9

6-37676993

www.rahpouyandegan.com

44

رهپویندگان (شعبه 2)

مشهد، فلسطین 18، پلاک 14

37613565-37614175

47

مهران

قاسم آباد - امامیه 42 - نبش راستی 10

36204004

36204005

www.mehranli.ir

48

علم و فن باران

وکیل آباد - هاشمیه 9

38843885-6

www.elmofan-li.ir

49

موسسه آموزش عالی آزاد زبان آسیا

بلوار دانشجو – دانشجو 6 – پلاک 15

38911190

http://zaban.asiacollege.ir

50

موسسه آموزش عالی آزاد زبان امین

بلوار احمد آباد – بعد از بازار قسطنطنیه – پلاک ۲۵۲

۸۴۶۲۳۷۷

www.amin-inst.ac.ir

51

موسسه هزاره سوم

سیدی 35 متری اول بعد از بانک مسکن پ50



52

آموزشگاه زبانهای خارجی گلستان

مشهد - بلوار وکیل آباد - نبش جلال آل احمد

36071566


53

موسسه خلاقان جوان

انتهای سناباد 58، شماره 111

38440955

http://myla.ir

54

آموزشگاه زبان پارسه

رضاشهر نبش ملک اشعرای سوم

9-38781748

www.shokouh.net

55

شکوه دانش توس

میدان احمد آباد، ابتدای بلوار ملاصدرا

38418173

http://seltc.ir

بین میدان استقلال و چهارراه فرامرز، پلاک 648

36066131

بین چهارراه فرامرز و میدان استقلال، پلاک 347

36058905

احمدآباد، پرستار 1

38404005

بلوار وکیل آباد، بین هاشمیه و کوثر، پلاک 158

38814201 - 38814202

56

موسسه زبان مترجم همزمان

نبش چهارراه دانشجو

38928480

www.motarjemehamzaman.ir

57

موسسه علمی پردیس توس

بلوار کوثر (شمالی) ، بین کوثر ۵ و ۷ ، پلاک ۴۵

38825550- 38785592

http://pardistoos.com

58

آموزشگاه زبان ممتاز

ابوطالب ، چهارراه شفا ، بعد شفا 25 ، پلاک 59

38656698

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۱/۰۵
سپیده صادقی

نظرات  (۴۱)

سلام دوستان من به تازگی نقل مکان کردم به خیابان دانشجو اینجا اموزشگاه زبان زیاده نمیدونم کدومو انتخاب کنم سفیر مترجم همزمان اسیا مراکز زبانهای خارجی خراسان ،با توجه به اینکه کتابای touch stone  و passages  خوندم ممنون میشم راهنماییم کنید
اخه به اینا هم میگن اموزشگاه خوب!! همش بدرد نخور بود جز دو سه تاش تازه اسم خیلی دیگه از اموزشگاه های خوب مشهد مثل اموزشگاهای زبان خارجی راشد و یا کیش نوینو و... رو نزدید
کیش نوین یکی از افتضاح ترین اموزشگاه هاست فقط معروفه چون شعبه زیاد داره فقد بلدن پول بگیرن آخه یه کتاب چیه که بخوان تو چهار ترم و هر ترم سه درس تدریس کنن افتضاحححهه
اصلا به نظرات زبان اموزا راجع به تایم و کلاسهاو استادا توجه نمیشه واقعا براشون متاسفم
سلام دوستان من دنبال اسپیکینگم . با توجه به  اینکه تو هتل کارمیکنم زمان زیادی ندارم چرت و پرتای دوران دبیرستان و دانشگاه رو دوباره برام تکرار کنن. لطفا اموزشگاه خوب در زمینه فقط اسپیکینگ انگلیسی و عربی معرفی کنید
سلام خونه ما ابکوه 5  میشه یه موسسه زبان انگلیسی خوب که به من نزدیک باشه معرفی کنید 
کانون زبان پرسنل جالبی نداره و اصلا انعطاف پذیر نیستند و تداعی گر فضای مدرسه هستش بعلاوه دروس فقط لغت محور و گرامرن و speaking و writing خیلی کم داره به غیر از سه ترم آخر. به علت تعداد زیاد دانش اموز در طول ترم شاید از هر نفر 2 الی 3 بار پرسیده بشه که خوب بالطبع پویایی رو از دانش آموز میگیره.60 درصد نمره فاینال دست تیچره و میتونه میلی نمره بده اما بدای من اتفاق نیوفتاده تا بحال.
اما دبیران به شدت کار کشته و مجربی داره و نمره الکی نمیدن که هل داده بشی سمت جلو که فقط شهریه ترم بعدو بریزی. ممکنه یه نفر توی یه ترم مخصوصا ترم های high چن بار فیل بشه و تا ته درسو نفهمه نمیره ترم بعد. کلا شخصی که از کانون زبان فارغ التحصیل میشه بیشتر تحصیلاتش آکادمیک هست و برای دانشگاه های اونور آب مناسب تره و جوری نیستش کا زیاد مکالمه روان بشه. بیشتر رو پایه کار میکنه. من خودم دو ترم دیگه تمومه و بعدش تصمیم دارم یه جای دیگه فقط دو سه ترم مکالمه و اینا بردارم. البته بستگی به جاه طلبی فرد انگیزه و تلاشش هم داره. اینکه چقد فیلم با زیرنویس ببینه موزیک با تکست گوش بده. به سایت های خارجی سر بزنه و روزنامه های خارجی رو بخونه. 
امیدوارم مفید بوده باشه

وااا یعنی آموزشگاه راشد رو تو لیست ندارییین؟
خیلیی آموزشگاه خوب و باحالیه چند شعبه هم داره من خودم اونجا کلاسای زبانو گذروندم و الان خیلی خوب حالیم میشه چرا یه سر به سایتش نمیزنین اینم لینکش
www.rashedjavan.com
ولی هیچ آموزشگاهی به راشد نمیرسه
به سایتش یه سری بزنید
http://rashed.ir
چه طوری راشد معروفه که حتی یه بار هم به گوش ما نخورده. حداقل یه نفر هم ندیدم ازش تعریف کنه....معلومه که از مسئولین راشد هستید... خیلی تصننی ازش تبلیغ کردید یکم با سیاست تر باشید :)))
سلام , کلاس زبان سما شعبه ۱خوبه؟

این راشد چقدر الکی و تابلو همه جا خودشو مطرح می کنه!!!
هرجا دوس دارین ثبت نام کنید فقط ماهان نرید که از اونجا مزخرف تر اموزشگاه ندیدم.یه سوپروایزر بی سواد گذاشتن اونجاکه تعیین سطح کنه اونم همه رو میندازه ترم اول.. من باایتس5.5اورال رفتم واسه ارتقا نمره گفتش باید از اول دوره باید دوره رو بگذرونی ..فقط دو کلمه اسپیکینگ میپرسه بعدم میگه ترم یک خخخخ
سلام. منم راشد کلاس زبان رفتم. البته اولش برا کلاسای رباتیک رفتم...دیدم زبان هم داره..ثبت نام کردم. به نظر منم خوبه. هر جایی یه مشکلاتی داره و بی عیب و نقص نیس. ولی چیزی که به نظر من نقطه قوت راشد هست، اینه که خیلی هواتو دارن و واقعا با احترام باهات رفتار میکنن و همش پیگیر کارهات هستن.

در هر صورت برای همه  ارزوی موفقیت دارم.
من چن ترم کانون زبان رفتم و خیلیم پیشرفت کردم اما مشکلی که داره اینه که خیلی گرامر محور هس و واسه کسی که میخواد آیلس بگیره به درد نمیخوره چون خیلی تاکییدی رو اسپیکینگ‌نداره
سلام به نظرتون کدوم اموزشگاه برای یادگرفتن روون مکالمه خوبه واقعا....من سطحم صفره...یعنی فقط درحدهمون انگلیسی دبیرستان...اونم تازه یادم رفته یکمشو....میخوام برم اموزشگاه...ولی نمیدونم کدوم اموزشگاه بهتره....هزینشم نمیخوام خیلی بالاباشه...ممنون
آموزشگاه امین هستش میدان احمدآباد واسه اسپکیینگ خیلی خوبه
بهترین موسسه زبان در مشهد به نظرم زبانگستر است
نمیدونم این موسسه معروف چرا تو این لیست نیست ولی خیلی از موسسات بی نام و نشون مشهد اینجا حضور دارند.   به سایتش سر بزنید 
www.zabangostar.ir
 من هم زبان گستر زبان خوندم.  شعبه اصلیش در خیابون فلسطین خوبه. معلم های خوبی داره خصوصا سوپروایزرش کارش درسته.
ویزای تحصیلی، توریستی، سرمایه گذاری و مهاجرت به کانادا و استرالیا 02188641867 الی 9
سلام ب نظر من موسسه زبان گلستان خیلی خوبه من هم در گلستان و هم در موسسه های دیگر درس خوندم اما بهتر از گلستان ندیدم بهترین اساتید و بهترین اموزشو داره را و از همه بهتر تخفیف 50درصدی هم دارع پیشنهاد میکنم ی سری بهش بزنین
سلام پیشنهاد منم آموزشگاه زبان گلستانه مخصوصا برای کسایی که دویت دارن ففط مکالمه رو سریع مسلط بشن 
البته آدرسش عوض شده و دوشعبه دارن یکی کوهسنگی شهید بهشتی ۴۶ وشمارش ۳۸۴۰۴۱۰۷
و شعبه دیگش نبش سیدرضی ۲۰
۳۶۰۵۱۴۱۵
خلاصه پشیمون نمیشید
نه گلستان اصلا بدرد نمیخوره 
سلام
آموزشگاه زبان بهارستان تو اول کلاهدوز هم خوبه. چون برنامه هاش متنوعه بد نیست یه آمار ازش بگیرید. استاداشم خیلی باحالن و جوش فانه. من 3 ترم دارم میرم و راضیم.
راستی بهارستان آدرسشم عوض شده دیگه بین کلاهدوز 14 و 16 نیست رفتن نبش کلاهدوز 7
سلام من راه پویندگان رفتم فاندامنتال خیلی مزخرف بودفقط گرامریادمیدادن بنویسیم البته استادای خوب هم داره حتماتحقیق کنیداینایی که کدهاشون زودپرمیشه خوبن ایناکه خالی میمونن خیلی مالی نیستن.
بچه هامن میرفتم بهارستان اولش عالی بودولی بعدش بچه هاخیلی مسخره بازی درمیاوردن ازاستادتوقعم بودکنترل کنه.البته کلاس واستادخوبم داشت.همه جاازاستادبه استادفرق میکنه.

سلام

موسسه زبان شکوه ایران شعبه اصلی دکتر محسن شکوه واقع در بلوار پیروزی چهارراه خاقانی 

پیشنهاد میدم یه سری به سایت یا پیج اینستاگرامش بزنید

www.shokouhmashhad.com

این راشد چقدر زایه تبلیغ میکنه

من هشت ماه اونجا رفتم یه روالی داره که میگه تو فقط پول بده باقیش با ما 

از کلاس 11 نفره همه از استاد ناراضی ان حتی حاضر نمیشن استادو عوض کنن

حافظ رو پیشنهاد میدم فقط یه مقدار فاینالش سخته .

آموزشگاه حافظ از نظر سطح علمی اساتید, فضای آموزشی,  پرسنل و مدیریت بسیار خوبه و من پیشرفت زیادی داشتم در یادگیری زبان

من فکر میکنم اول باید خودتون به زبان علاقه داشته باششید و واقعا بخونید. دوست نداشته باشید هرجا برید یاد نمی گیرید. من خودم ماهان میرفتم کلی پول دادم آخرش خیلی پیشرفت نکردم.

دختر خالم به خاطر شهریه پایین رفت راشد. بعضی از فیلم های مکالمه هاش توی کانال و اینستاگرام راشد گذاشتن. خوب پیشرفت کرده. ولی خب علاقه هم داشت. خوبم تلاش میکرد. به نظرم باید خودمون تلاش کنیم. این آموزشگاه ها فقط از نظر شهریه با هم فرق دارن.

سلام لطفا اگ میشه راهنمایی کنید کدوم موسسه زبان تو مشهد ازهمه بهتره 

ازبین این اسامی ک گذاشتید جهاد دانشگاهی واقعا خوبه ؟؟

 

من آموزشگاه‌های زیادی رو رفتم

اول از همه «خراسان» میرفتم، نزدیکترین آموزشگاه به خونه

نقل مکان کرد، رفتم «معراج اندیشه»

این دو تا اون زمانی که من میرفتم در یه سطح بودن ، نه مزیت خاصی داشت نه عیب قابل توجهی. تنها مریتش برای من سهولت رفت و امدش بود. البته این نکته که من اون موقع ترمای پایین بودمو سنی هم نداشتم رو هم درنظر بگیرید

یه مقطعی هم بخاطر تحصیل زبانو بوسیدم گذاشتم کنار

ولی باز دوسال پیش استارتشو زدم با «سفیر»، رضایت بخش نبود واسم، نه تایم کلاس مووی و موزیکش مفید واقع میشد نه سطح ازمونا خوب بود، انگار یجوری فقط میخواستن پاس بشی ، بماند که شهریه‌ش هم به نسبت کیفیت کار زیاد، بود بنظرم

پارسال اومدم «جهان علم» یا همون «حافظ»، اساتید بشدت کارکشته و بامهارت، کلاس مووی واقعا مفید واقع میشه و اون جلسه اینترویو برای محک زدن خودمون خیلی خوبه، و من عاشق ارزش و اهمیتی هستم که مسئولین مجموعه برای ما قائل میشن. شما برو بگو صندلیای کلاس راحت نیس، جلسه بعد کلاستون تغییر کرده! در این حد پیگیر

از بستگان هستن کسانی که الان «معراج اندیشه» میرن، رده سنی نوجوان، انتظار زیادی از این سطح ندارم فقط میتونم بگم که با اینکه سطح بچه‌ها پایینه اما کلاس مووی دارن، آزمون شفاهی ازشون گرفته میشه و مسئولین محترمی داره. فقط کلاسها یکم شلوغه که خب واسه این سطح، تقریبا طبیعیه

مرسی که خوندین

سلام درمورد زبان گستر باید بگم من اونجا کلاس ttc رفتم و آگهی داده بودن جذب مدرس با سطح زبان متوسط و اصلا اینطور نبود هیچ کدوم جذب که نشدیم حتی گفتن معرفیتون می کنیم اون رو هم انجام ندادن و خلاصه قرار بود تدریس کودک و بزرگسال یاد بگیریم اما مدرس دوره عاشق تدریس کودک بود و مدام می گفت بپرید بالا و شعر بخونید و من اصلا راضی نبودم از ابن دوره

۰۸ بهمن ۹۸ ، ۲۱:۱۱ بهترین آموزشگاه زبان انگلیسی
Excellent beat ! I would like to apprentice at the same time as you
amend your website, how can i subscribe for a weblog web site?
The account aided me a acceptable deal. I have been a little bit acquainted
of this your broadcast offered brilliant transparent idea
۱۲ بهمن ۹۸ ، ۱۵:۰۱ بهترین آموزشگاه زبان انگلیسی
بهترین آموزشگاه زبان انگلیسی در
تهران برای شرکت در دوره های فراگیری
مکالمه و یا گرامر شاید به
جرات بتوان گفت موسسه دایلو باشد چون دارای امکانات زیادی برای یادگیری زبان آموزان عزیز می باشد.


یکی از راه های آشنایی با این موسسه و کسب اطلاعات لازم و کافی مراجعه به سایت
این آموزشگاه است.

من آموزشگاه زبان دایالوگ رو پیشنهاد میکنم . ما منزلمون تو بلوار معلم هست نزدیک میدان دندانپزشکان و چون خونمون نزدیک بود رفتیم این آموزشگاه و الان 2 ساله میرم و خیلی راضی هستم . مامانم هم کلاس مکالمه میره و برادرم هم کلاس خردسالان .خیلی راضی هستیم . تخفیف هم بهمون میدن . هم محیطش خیلی خوبه هم مجهز هست

من پیشنهادم خانه زبان مبتکر هست امامت ۲۸ کارشون خیلی خوبه سطح بزرگسال امکاناتشون عالییه من خودم cae میخونم

۰۱ تیر ۹۹ ، ۱۲:۴۳ ایمان پورعلی

سلام خدمت زبان آموزهای عزیز 

شما میتوانید کتاب های زبان خود را به زبانی از ما تهیه کنید 

با تخفیف های باور نکردنی ۴۰ تا ۶۵ درصدی 

با یک بار قیمت گرفتن متوجه میشوید که قیمت بسیار پایین است .

برای نمونه کتاب فمیلی درب مغازه ۵۰ تومنه ما ۳۸ تومن میدیم . 

منتظر تماس شما هستیم 09384584864

ما را به دوستان خود معرفی کنید . 

اون ترینر عزیز که تو TTC بالا پایین میپریده هرچی زده بوده ،زبانگستر همشون ی مشت افراد بیسوادن از همون نوربخش گرفته تا آخر 

اون ترینر عزیز که تو TTC بالا پایین میپریده هرچی زده بوده ،زبانگستر همشون ی مشت افراد بیسوادن از همون نوربخش گرفته تا آخر 

موسسه خیلی خوب نداریم ،موسسه زمانی خوبه که اساتیدش خوب باشن نه فقط ساختمونش مثل کالج ماهان یا راهپویندگان که دورهم نشستن یه موسسه زدن فقط علیرضا رمدانی، آیلتس دیلی فلسطین ۱۰ 

درسته بنده‌خدا یکم ضعف دختره ولی اساتیدش خوبن!

اون ابراهیم تحصنی، نموده همه رو سال ۲۰۰۹ رفته ی ایلتس 9گرفته دهن همه رو آسفالت کرده ،الان اگه بخواد بره آزمون بده بزور 7میشه 

یکی نیس بگه برو استاد اگه چیزی بارت بود از دانشگاه غیرانتفاعی امام رضا مدرک نمیگرفتی 

فقط علیرضا رمدانی و دوستش دکتر حامد قائمی 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی